fredag den 17. september 2010

Bagning...

NÅh ja.. Jeg lever altså endnu, og afgik mod forventning ikke ved døden i denne omgang.  Er dog stadig ikke helt på toppen og må nok til min store skuffelse erkende, at det ikke blive til de vilde udskejelser i denne weekenden. Fordømt og virkelig nedtur - jeg trænger altså virkelig snart til at komme ud!!


  
So what to do, når nu øl og dans lisom ikke er en mulighed? 


Jahh, tænker at trøstespisning jo altid er et hit, og pønser derfor på at bage en helt fantastisk kage, til når Nana kommer i aften for at holde mig lidt med selvskab. Men hvad skal det være for een? 

Bagte chokolademuffins i sidste uge, og i får lige en opskrift og et par billeder derfra her, men tror jeg skal prøve noget nyt.
Hmm, måske noget alá Annes fantastiske kage fra Højskolemadklubben i onsdags...
 
Chokolademuffins 
Ingredienser
  • 125 g smør
  • 100 g chokolade, hakket groft
  • 2 spsk nescafé
  • 3 spsk mælk
  • 125 g sukker
  • 3 æg
  • 4 spsk kakaopulver
  • 110 g mel
  • 1 tsk bagepulver

Vender tilbage med den endelige beslutning...
SPÆNDENDE LIV JATAK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar