mandag den 13. september 2010

Sygdom og serier...

Okay, jeg ligger nu helt syg og døden nær på min sofa på 2. dagen. Og vi taler ikke engang om tømmermænd her - for så ville det vel på en måde være okay. Jeg har derfor heller ikke de helt store ting at berette (i hvert fald ikke når man ser bort fra den spændene udvikling i de røde nuancer omkring min næse).
Dog har jeg her på mit dødsleje formået at lave en lille guide til de bedste serier at fordrive sygdomme med. Bare hvis der mod forventning skulle findes andre i samme skæbnesvangre form for kedsomhedsstadium som jeg.








Den første er ny og har hjulpet mig gennem kedsomheden de sidste par dage.
"White Collar"

Nr. 2 er den absolutte favorit (også når jeg ikke er syg) Men da jeg desværre allerede har pløjet mig igennem samtlige sendte afsnit (næsten fire sæsoner) må jeg, sammen med resten af verden vente en hel uge mellem hvert nyt afsnit.
"Mad Men"

3eren på listen er en gammel flamme. Vi havde et seriøst forhold sidste vinter. Et forhold som desværre endte brat efter jeg erkende min afhængighed (efter en uge i totalt mørke og uden kontakt med andre mennesker) og tog en kold tyrker. 
"BONES"

Og efter at have brugt 5 år af mit liv på en øde ø, sammen med de sidste på listen, kan jeg nok ikke komme udenom at nævne:
"LOST"

Fire bud på seriøs tidsfordriv.  Hvis nogen skulle have andre forslag modtages de med kyshånd fra damen med snotnæsen på sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar