tirsdag den 14. februar 2012

Nyt liv

Her har været meget stille.  Længe.
Alt for længe.  Jeg ved det godt. Men der har været en god grund. Eller det vil sige faktisk op til flere forstyrrende faktorer som har drejet min opmærksomhed væk fra blogland og tvunget  alt mit nærvær mod den virkelige verden. Og hermed får i så et stk hurtig opdatering på mit liv.
Jeg har i løbet af de sidste 3 måneder: 
 + Afleveret mit speciale. Hurra!!
+ Øvet mig i at være nogens kæreste....
+ Flyttet alle mine ting & sager til den søde mands lejlighed...
+ Gået fra at være udkants-københavner til ægte vesterbro-beboer...
+ Været helt utrolig dygtig handywoman...
+ Afholdt verdens bedste julefrokost, nytårsaften og kandidat/ fødselsdagsfest...
+ Været i sommerhus med de dejligste højskoledamer...
- Været meget fattig og derfor arbejdet alt-alt for mange timer i børnehaven 
- Haft det første møde med dagpengesystemet..
- Skrevet ansøgninger
- Haft for travlt til at drikke alle de fredagsøl jeg gerne ville...


 Forsættelse følger....

2 kommentarer: