mandag den 5. september 2011

Got You on Tape - Church of The Real


I dag, man­dag den 5. sep­tem­ber, udkom­mer I Got You On Tape’s 4. album med tit­len Church of The Real. Og lad os bare slå det fast med det samme; mine forventninger er høje. For jeg elsker både bandets tidligere udgivelser, og måske især Jacob Bel­lens fantastiske mørke vokal, som jeg heldigvis stadig har kunnet lytte til hos MURDER mens jeg har ventet på dagens udgivelse...
Her til morgen kan jeg dog se, at anmeldelserne er blandede. Nogle mener heldigvis at albummet er et mesterværk, mens andre er knap så begejstrede. Så mens albummet finder vej fra Itunes til mine højtalere, vil jeg krydse mine fingre for at jeg havner i den første kategori af smagsdommere, og fortsat glæde mig til Koncerten den 15.okt i store VEGA.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar