tirsdag den 1. februar 2011

Boardwalk Empire

Troede aldrig jeg skulle finde en erstatning for min hede kærlighedsaffære med MADMEN (ahem... og Jon Hamm) Men for dylan, der tog jeg fejl. Jeg ved godt, jeg måske ikke var længe om at komme mig og bruddet (tog tårevæddet afsked med det sidste afsnit lige før jul) men jeg var fakisk intet mindre end knust.
  Derfor er min glæde desto større over, at have fundet en ny hot sag jeg kan bruge mine aftner på i den kommende tid. Lad mig derfor uden yderligere svinkeærinder præsenterer:
Historien tager sit udgangspunkt blandt gangstere og korrupte politikere i forbudstiden i Atlantic City, og med Martin Scorsese og "Sopranos"-forfatteren Terence Winter bag projektet, samt Steve Buscemi i hovedrollen er jeg personligt ikke i tvivl om, at det her nok skal bliver til ægte kærlighed.


1 kommentar:

  1. Tak for anbefalingen!! Er selv lige blevet færdig med Mad Men og har virkelig også manglet en ny serie at begynde på :)

    SvarSlet