mandag den 1. november 2010

MALBECK, RISEN & GULDREGN

Okay, som jeg nævnte tidligere afgik mit vinbars-tema stille og roligt ved døden i løbet af weekenden. Nåede kun 1 stk.  - og så kan man vel dårligt prale af sin research... Ikke desto mindre er jeg allerede pjattet med det ene sted jeg fik besøgt (og lover at arbejde videre med projektet, selv om jobbet med at drikke god rødvin jo er forfærdelig hårdt )  Malbeck på Istedgade er virkelig et hyggeligt sted. I går oveni købet med fint besøg af DJ Noize, som var blevet klemt ind i vindueskarmen, mellem vinflasker, overtøj og LP'er... For ligesom at kompensere for mine manglende vinbars-oplevelser, var jeg til gengæld på RISEN og Guldregn - både fredag og lørdag (!?! ) Hehe, er måske ved at blive liiiidt for konservativ...  Eller lad os kalde det, at jeg har STAMSTEDer - det lyder klart mere cool ;)    



Ingen kommentarer:

Send en kommentar