fredag den 5. november 2010

Hvad der blev af RITZ (!)

For omkring et halv år siden lukkede Istedgades kælderfest nummer et.
Jeg taler selvfølgelig om det fantastiske, tætpakkede, kæderygende, dj-dansene, altid-god-for-en-fest-sted; RITZ.
Lukningen var på mange måder trist nyhed, som jeg dog måske efterhånden kunne have lært at leve med... HVIS det ikke var fordi, jeg havde forvildede mig ned på den sagnomspungende adressen for et par uger siden. Stor fejl. Baren som har overtaget hedder Cafe LUNA, og er bare på alle måder helt forkert... Latinamerikansk tema, sombreroer, forkerte farver på væggene.. OG latin rock fra Danmark (Hvad sker der for at oversætte Kvinde Min til Spansk??? ) NO NO NO!!! Hmm, billederne taler vist ligesom for sig selv.

3 kommentarer:

  1. bor på viktoriagade - det har ikke været det samme efter Ritz lukkede - jeg går i hvertfald ikke ned på den nye bar, når jeg er på vej hjem fra kødbyen og liiiige skal have en øl til!

    Astrid

    SvarSlet
  2. men hvilken flot mariachi-mand!

    SvarSlet