mandag den 26. juli 2010

OPERA!!

Jeg ved ikke hvor mange af jer som er klar over at Copenhagen Opera Festival starter her lige om lidt?
Tror ikke jeg selv havde bidt mærke i det, hvis ikke det var fordi jeg ved et tilfælle var blevet inviteret til forpremiere på OPERA ON LOCATION på Frederiksberg slot i går aftes...
Jeg havde vist ikke de helt store forventninger, da jeg som sagt ikke er den store operaekspert, men jeg blev virkelig fanget totalt ind, og havde en fantastisk aften.








Vi startede ude foran på slotstrappen og konceptet var så, at man gik fra rum til rum og så forskellige scener fra forskellige operaklassikere, der så blev bundet sammen til en historie.

































Simpelthen så fint og festligt - det kan virkelig anbefales :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar