torsdag den 15. marts 2012

Arbejdsløshed

Jahh, sådan her ser der simpelthen ud ovre os min Anden Aktør!! (Mærkeligt navn - som åbentbart bare betyder et konsulentfima der er sat til at skubbe på for at få alle os dagpengemodtagere i arbejde!) Her har jeg været til mit første intromøde. Og det gik egentlig fint nok, på trods af alle de skræmmende historier jeg havde hørt på forhånd... Tror endda jeg fik et tip eller to jeg kan bruge til min næste ansøgning. Men at jeg ligefrem glæder mig til de to møder jeg skal til i næste uge, ja det ville vist være løgn at sige...

Når man som jeg er nyuddannet ung arbejdsløs akademiker, er det vist den generelle opfattelse at der skulle være rigeligt tid til at ligge på sin sofa og være små-deprimeret. Hmm... Måske kommer det med tiden og depression senere, men endnu syntes jeg stort set at befinde mig udemærket i dette virvar af a-kassemøder, tilkaldevikarjob, venindehygge og jobsøgningstanker. Syntes faktisk at jeg laver alt for mange ting til osse at nå herind, men nu prøver jeg igen. Måske det lykkes denne gang.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar