torsdag den 14. juli 2011

Look who's back...

Nåh jamen så er jeg altså tilbage…. hellooo blogland. Tilbage efter uger med solbrune ben og badestrande, Roskilde, landidyl, ferieflirt, store mængder hvidvin og hårdtslående jordbær-snapse-bowle, mænd med musik i, regnvejrsdans og de dejligste ynglingsdamer i konstant og umiddelbar nærhed. En ypperlig og yderst vanedannende kombi…
Men heldigvis er hverdagen jo slet ikke så slem som den lyder… Jeg mener, hvem kan ikke se det smukke ved en dag med specialeskrivning, betaling af tandlægeregning, og irriterende insisterende heldagsregn over København?? Hmm okay mit liv sucks!
Eller sagt med andre ord, jeg synes at der er al mulig grund til at kigge tilbage og tude over det der er forbi… og ja hvis man kan mønstre bare en lille smule mere livslyst end det, måske endda også se lidt fremad. Håbe på at solen hurtigt finder vej tilbage bag alt det grå og udtænke en (meget lang) liste over alle de sommeraktiviteter der venter.
(blog)Planen er altså derfor: 

1.    Tårevædede sommertilbageblik
2. Ideer til kommende topsjove udflugter og solbeskinnede københavneneroplevelser
ps. da jeg forlade landet om mindre end 7 timer prøver jeg lige at skrue en smule ned for selvmelidenheden fra nu af ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar