lørdag den 7. maj 2011

Tennisbold-golf eller skum-pile-skydning??

Som en lille sommervejrs service til læserne vil jeg lige kort komme med at par alternative solskins-aktiviteter til weekenden (og ja der kan selvfølgelig og helt bestemt indtages øl imens... ) Jeg blev i påsken introduceret til nye spændende sportsdiscipliner i forbindelse med det STORE PÅSKELØB for hold!?! (YES, jeg er fra landet - hvor underholdningsindustrien er stort set ikke eksisterende, hvilket kan føre til småmærkelige indslag!) Her gav det sig udslag i aktiviteter som tennisbold-golf og ikke mindst skum-pile-skydning efter levende mål... (hmm, og ja det er mig der agere skydeskive på det nederste billede) Manden bag løbet var min bror - og jeg er faktisk ret sikker på at han for mindre klapsalver eller spændende mangefarvede naturalier (?) kan lokkes til at agere guide og kommentator igen... (revanche - ja tak)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar