mandag den 16. maj 2011

knæ i mine leggins og røv i min sofa

Jeg er en sucker for toiletpoesi. Jamen det er jeg! Måske har det noget at gøre med, at mine egne evner som poet rækker lige præcis det dette stadie af kulturformidlingen, måske er det fordi genren er så helt tilpas uhøjtideligt. Hmmm??? Anyway, så faldt jeg den anden dag over et lille stykke som har sat sig fast. Synes ikke helt jeg kan huske hvor det er fra. Eller hvordan det helt præcis gik. Men det bliver alligevel ved at rumstere. Så her får i min version.

Der er knæ i mine leggins og røv i min sofa
Forår, kom nu for faen!!

Er der nogen af jer som kan huske hvor man kan finde ordene henne??

2 kommentarer:

  1. Ja, det har jeg også læst!
    Det står i hvert fald på den fine kaffebar uden navn ved EnghavePlads' toilet!

    SvarSlet
  2. jeg har knæ i mine leggins og røv i min sofa,
    kom nu forår!

    det står også (?!) på bordtennisbaren i århus!

    SvarSlet