torsdag den 17. marts 2011

Peter Doherty Dag

Jeg har en plan. At få det bedste ud af det her specialeskrivning. Ikke at blive helt sær. At se andre mennesker. Og at få et minimum at kultur og byliv indenbords imens jeg skriver...
Og hvordan gør man så det?
Hmm, et af mine tiltag er at opsøge så mange af de forskellige læsesale og læsesteder som jeg høre om, som muligt. Et andet, at køre bestemte musik temaer på bestemte dage. Det kunne f.eks være dame-musik-dag eller country-musik-dag (en dag jeg personligt glæder jeg mig meget til..!)

I den forbindelse har jeg udnævt denne torsdag til: Peter Doherty Dag. En begivenhed I da også skal have glæde af!

Derfor først lidt info til folket: Peter Doherty er en engelsk rockmusiker. Han er forsanger i det engelske band Babyshambles, tidligere stifter og forsanger af bandet The Libertines (som han blev smidt ud af) og har desuden i 2009 udgivet solo albummet Grace/Wastelands. Han er fucked up på stoffer, men laver fantastisk musik. Hvorfor er skiverne, Down in Albion 2005, The Libertines 2004 & Grace/Wastelands 2009 er sat i seriøs rotation på KUA i dag. Hurra det er Peter Doherty Dag og mine fødder danser under bordet.

2 kommentarer:

  1. Lyder fornuftigt! Det må være ret vildt at skrive speciale - jeg frygter det allerede ;)

    SvarSlet
  2. Vildt og lidt skæmmende, men egentlig mest hyggeligt indtil videre :)

    SvarSlet