mandag den 20. december 2010

SUSHI og forsinket søndagssløvsind..

Okay - jeg ved det. Har været alt-alt for længe væk. Men er først ved at komme mig ovenpå sindssyg  weekend as we speak. For lidt søvn, for meget snaps, men heldigvis liiiige tilpas med dans og dejlige mænd og damer...   

Pt. står den på hjemmelavet Sushi og Zero, mens jeg prøver at indhente forsømmelserne på bloggen (I har jo for faen, tre koncerter og et teaterstykke tilgode) - ja og en del andre generelle mangler i mit liv Nogen der tilfældigvis skulle ligge inde med omkring 12 overskydende pakker, jeg kan give til random familiemedlemmer?? 10 sider til mit speciale? En lækker mand (evt. med det der potentiale!) Eller måske bare lidt motivation til at fremskaffe sagerne?

Hmm.. Tror jeg starter med blogindlæggene ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar