fredag den 12. november 2010

Treefight for sunlight & The Rumour Said Fire

Treefight For Sunlight
 
Hvis nogen af jer har fulgt bare en smule med herinde, ja så har I nok opdaget min fascination af 'Treefight For Sunlight' og deres solskinsmusik. Og jeg glæde mig da også lige meget til at høre deres opvarmning, som til hovednavnet ved aftens koncert. De fire knægte i bandet har for nylig udsendt "A Collection Of Vibrations For Your Skull" Det er et rigtig fint album, og selvom jeg også syntes de gjorde det rigtig ubemærket live, kunne man godt fornemme at det var et forholdsvis nyt band som stod foran os på VEGA. 
At de er et band man skal holde øje med, er jeg dog ikke et sekund i tvivl om..


The Rumour Said Fire

Drengene som fik en flyvende start med singlen Balkony fra EPen 'The Life and Death of a Male Body' stod i går for første gang, foran et udsolgt VEGA, og de var uden tvivl glade for at være der. Om det var deres glæde, som smittede af på mig, skal jeg ikke kunne udelukke - jeg var under alle omstændigheder ganske imponeret. 'The Rumour Said Fire' leverede en koncert med nerve, alle slags rasleæg  (hvilket jo altid tæller op :) og ikke mindst rigtig fine melodier. 
Bestemt ikke nogen dårlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar