torsdag den 18. november 2010

STRØGET



Jojo, jeg var på Strøget den anden dag... Ikke et sted jeg kommer forfærdelig tit, da teenagere på blå mandag, gademusikkantet og andre gøglere - i alt for store mængder - godt kan gøre mig en smule småkulret. Sagen er dog den, at der nærmest var tale om en nødsituation!! Anne har nemlig brug for et par nye støvler. Og det blev derfor mit lod at 'mene noget' om omkring 1000 forskellige par støver onsdag eftermiddag. (Okay, jeg gik måske en smule kold halvvejs, meeen mener bestemt jeg gjorde det godt indtil da ;) Og så er der jo faktisk meget fint og stemningsfyldt derinde i KBH K. Hmm, måske man ligefrem skulle vove sig derind igen til lidt juleshopping, når det bliver december??

Hvad siger I, er Strøget et hit eller det modsatte i december??



Ingen kommentarer:

Send en kommentar