fredag den 19. november 2010

Anna Mee Allerslev, 26 år og borgmester

Københavns kommende beskæftigelses- og integrationsborgmester (hvad sker der i øvrigt for den vilde signalværdi i den titel?!?) hedder Anna Mee Allerslev, hun er 26 år og jurastuderende. For faen, 26 år, studerende - og borgmester! Jeg er sgu imponeret. Føler ligesom ikke selv, at mine egne 26 år har været heeelt nok til at opnå de store resultater... Men der tager jeg så åbenbart fejl!! 
Hvis du ligesom jeg har lyst til at vide en smule mere om Anna Mee Allerslev syn på den by, hun skal være borgmester for, kan du læse AOKs artikel om damen her:
http://www.aok.dk/byen-rundt/artikel/mit-koebenhavn-anna-mee-allerslev

 
Jeg har lånt billedet fra AOK og det er taget af Morten Germund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar