tirsdag den 12. oktober 2010

Rigdom eller??

Den fantastiske dame på billedet med øllene, har været så sej, at hun har fået sin film med på en festival i Hollywood! Hun tager derfor afsted til LA meget snart - OG JEG VIL MED - så jeg kan klappe og huje.  Eneste problem ved den plan er den gennemgribende form for pengemanglen der gennemsyre mit liv.
-fordømt-  

Men men, man har vel ikke levet i 90erne forgæves. Jeg mener, hvem husker ikke skrabeloddets velsignelser fra dengang? 
 Jeg befandt mig derfor i går eftermiddags, sammen med føromtalte filmgeni, pludselig inde i en kiosk i færd med at indkøbe det bedste bud på en velhavende fremtid, vi kunne komme i tanke om.

Et Skrabelod! Ja og så selvfølgelig øl, som hjælp til at komme i gennem den nervepirrende rejse til rigdom.
Med krydsede fingre og tilbageholdt åndedræt blev der skrabet...
Og hvem siger så det ikke kan betale sig at spille??
Ikke helt nok til en LA tur, men dog 25 kr lige ned i lommen siger jeg bare!!
(eller det vil sige - 25 kr som så blev byttet til et nyt lod, uden gevinst ;)

2 kommentarer:

  1. Synes det lyder som en go' idé med skrabelod som vejen til rigdom. Kunne godt tænke mig nogle penge til at købe en lejlighed for (sådan en lille million eller noget). Måske man skulle overveje en tur ned i kiosken...

    SvarSlet
  2. Præcis - bare lige en lille million ;)

    SvarSlet