lørdag den 16. oktober 2010

Efterårsferie guide

Okay, jeg har faktisk overhoved ikke ferie, da jeg jo skal forestille at skrive speciale. MEN har alligevel hovedet fuld af feriepåfund som jeg lige ville dele med jer. Så kan det da være at nogen andre der får glæde af mine ideer.

TA PÅ TUR: 
Dyrehaven (og her skal de Vesterbrosmarte så lige være opmærksomme på at jeg mener den RIGTIGT have og ikke cafeen ;) Hvis jeg jeg var fri, ville jeg pakke madkurv og termokande, finde en tilfældig mand og holde i hånden – og så bare af sted ud i skoven og se på gule blade og kronvildt!
FILM:
Marilyn Monroe i Cinemateket (nostalgitrip og fin 50er stil)
NIAGARA, Søndag 17.10.10, Kl. 14:00
BUS STOP, Lørdag 16.10.10, Kl. 19:15
 
UDSTILLING:
World Press Photo.
De 65 udstillede billeder kan ses i: Pressen, JP/Politikens Hus, Rådhuspladsen 37, København V.
Man, tirs samt fre kl. 13-18
Ons og tors kl. 13 -21
Lør og søn kl. 11 -18


CAFEBESØG: Kaffe, kage og berlinerstemning på Cafe LYST - Jægersborggade 56, Kbh. N. (Meget dejligt sted)



MUSIK:
Treefight For Sunlight(som jeg simpelthen er nødt til at høre live meget snart)
Kirsten & Marie
4 Guys From The Future
Thulebasen
FCAN
 
ALLE 5 bands spiller gratis til Tambourhinoceros Label Night, FREDAG DEN 22/10 DRONE, Nørrebrogade 184, 2200 København N
 
TEATER:  
Breaking The Waves på Folketeatret (fordi den skulle være fantastisk)
 
 
 
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar