søndag den 1. august 2010

Nordsjælland...

Mand hvor jeg ELSKER Nordsjælland! 
Især fordi alle deroppe jo er fuldstændig ligesom ham her:

Hehe han er jo top chamerende og helt klart en del af grunden til jeg går efter mænd med båd... (altså ikke at jeg faktisk nogensinde har haft heldet med mig.  Men hvis jeg fik tilbuddet, så skal jeg da love for jeg hoppede på... hvis det altså var sommer... og hvis han var pæn... og rig!!)

Og i dag fulgte Thilde og jeg så Fritz' fremragende råd om at give os selv en gave - hoppede ind i den lånte bil og tog på loppemarkedstur i Nordsjælland.
Ja desværre var det ikke den her bil - men det var da os totalt cool at køre bag ved den ;)

 
Vi var på tre forskellige markeder, og på trods af at jeg var kortansvarlig kan jeg desværre ikke huske hvor de første to lå! (hmm, måske var det alligevel ikke sååå mærkeligt at vi kørte forkert 4 gange!) men det tredje og billigste var i Hørsholm. Hvor vi osse gjorde et par pæne fund.

Efterfølgende gik turen ud til strandvejen, hvor vi faktisk fandt snobbens båd i Vedbæk havn da vi spiste frokost.

Her blev der også taget billede af et af de nye loppefund - hårbåndet...

 

  
Og selvfølgelig spist is og beundret fiskekuttere... (måske jeg bare skal finde mig en fisker?)

Og de nye skatte - de er her:
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar