onsdag den 18. august 2010

KØBENHAVN


Jeg fik engang en rigtig god fødselsdagsgave. Det var "DEN HEMMELIGE BOG OM HEMMELIGE STEDER - KBH" Super fin guide til spændende menneskers yndlingssteder i byen.
Jeg falder vist desværre ikke ind under fællesbetegnelsen spændene mennesker, MEN jeg har nu alligevel tænkt at vise Jer et par af mine favoritsteder i KØBENHAVN. 
Vi starter på Amager på det fine  TIETGENSKOLLEGIE
Her er virkeligt dejligt  - og så bor en af mine venner ovenikøbet indeni. Ja og det vil så sige at man kan få lov at blive fotograferet oppefra udsigten også.
Og det man lige skimter i baggrunden er den berømte cirkel - hvor der i tidernes morgen skete en hel masse spændene ting (som jeg vist ikke skal nærmere ind på her...) Bom bom måske er det det slet ikke nogen dum ide at tage forbi lørdag ;)
Videre til ISLANDS BRYGGE. Et sted som de fleste nok kender, men som bestemt ikke skal underkendes af den grund. Godt nok er konkurrencen hård hvis man vil være den med den fladeste mave og de sejeste tatoos, meeeen hvis man har opgivet det game på forhånd så er det bestemt et skønno sted...

Lidt længere mod syd ligger endnu et fantastisk sted - Ja jeg ved jeg har nævt det før, men her kommer det igen - KAJAKKLUBBEN...

Se lige den her udsigt - kan I så forstå fascinationen?
Slut for nu..
(og fortsættelse følger)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar