tirsdag den 3. august 2010

Fredag...??

PUHA det er hårdt pludselig at skulle udrette noget efter flere måneders total frihed. 
Efter kun to dage i sommerjobbet er jeg allerede begyndt at længes umådelig meget efter weekend. 
Kom nuuuu FREDAG...

 




En anden ting som vist kun kan siges at bidrage til fredagsstemningen, er et musiktip jeg fik af Janni den anden dag...





Damen jeg ikke kan lade forblive min (og Jannis) lille hemmelighed er Janelle Monáe
 Ja jeg kan sgu næsten ikke få armene ned over hendes album ’The ArchAndroid (Suites II og III)’ 

Tjek det her nummer ud, og begynd så bare at glæde dig så til resten af pladen...



Ihhh jeg ville gerne give mange af mine hårdt-tjente-feriejob-penge for at kunne udføre et par af de der dansemoves!! 

2 kommentarer:

  1. hæhæ,
    godt at se den bette dame blive hypet på din side. Hun fortjener det så sandelig. Jeg er med på at øve de dansetrin en snarlig weekend!
    -Janni

    SvarSlet
  2. Helt sikker, du har dig selv en øvedate...

    SvarSlet